پیام تسلیت الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند به مناسبت شهادت مولانا مجیب الرحمن انصاری

fdpm_admin
شنبه ۱۴۰۱/۶/۱۲ - ۸:۳۵
condolence of ansari

تاریخ: 2 سپتمبر، 2022

"مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا" (احزاب: ۲۳)

با کمال تأسف و اندوه فراوان اطلاع حاصل نمودیم که مولانا مجیب الرحمن انصاری عالم دین شجاع و با شهامت کشور حین ادای نماز جمعه در حمله وحشیانه دشمنان اسلام و سرزمین به شهادت رسیده و به دیار ابدیت شتافت.

شهيد مولانا مجيب الرحمن انصاری همواره بر فراز منبر مسجد عيدگاه هرات از حق دفاع می‌كرد و با وجود هر نوع شرایط دشوار و تهديدها از زبان خود برای گفتن حق و دعوت اسلام استفاده كرد.

بنده ضمن محکومیت این حادثه غم انگیز و دردناک به شدیدترین الفاظِ ممکن، از درگاه الله منان به وی جنت الفردوس استدعا دارم و به خانواده، وارثان، بستگان، مقتدیان و همه هموطنان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را عرض نموده و خود را در غم شان شریک می‌دانم.

دشمنان اسلام و حق با اعمال ناجوانمردانه خود می‌خواهند منبر حق را خاموش نموده و امنیت مردم را برهم بزنند. اما امارت اسلامی افغانستان دشمنان دین و کشور را تا آخرین نفس شان خواهد زد و عاملان این رویداد به سزای عمل شنیع خود خواهند رسید. ان‌شاءالله