استراتیژی خودکفایی در بخش تولید گندم مورد بحث قرار گرفت

dpmea_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ - ۱۵:۵۵
WhatsApp Image 2024-05-21 at 15.24.20_490b4334

جلسۀ نوبتی کمیته تخنیکی کمیسیون اقتصادی که بتاریخ ۳۱ام ثور ۱۴۰۳ خورشیدی در قصر مرمرین تدویر گردیده بود طبق اجندا روی یک سلسله موضوعات بحث صورت گرفت. به نشست یاد شده در کنار سایر موضوعات، استراتیژی خودکفایی در بخش تولید گندم به نشست ارائه شد که بعد از بحث همه جانبه مورد قناعت کمیته یاد شده قرار گرفت و جهت تائیدی به کمیسیون اقتصادی ارسال گردید. این استراتیژی جهت تقویت اقتصاد ملی و مصؤنیت غذایی کشور تدوین گردیده که با تطبیق آن سطح تولید گندم افزایش یافته و در کیفیت آن بهبود قابل توجه به وجود خواهد آمد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۸:۲۰
Background image

کمیسیون تدارکات به ارزش حدود ۳.۵ میلیارد افغانی ۱۶ پروژه را منظور نمود

جلسه نوبتی کمیسیون تدارکات به ریاست محترم ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء، امروز (چهارشنبه) سوم سرطان سال ۱۴۰۵ خورشیدی در قصر مرمرین برگزار شد. در این جلسه، ۴۰. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۱:۲۷
Background image

در مورد صادرات هنگ به کشورهای خارجی و حل مشکلات مربوط آن بحث شد

جلسه نوبتی کمیته تخنیکی کمیسیون اقتصادی معاونیت اقتصادی ریاست‌الوزراء، به تاریخ اول جوزای ۱۴۰۵ خورشیدی در قصر مرمرین برگزار گردید.

در این جلسه، در مورد صادرات نبات طبی هنگ به کشورهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۲:۲۴
Background image

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند با سفیر دولت قطر در کابل دیدار نمود

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء، امروز (دوشنبه) اول  سرطان ۱۴۰۵ خورشیدی، در دفتر کار خود با مردف القاشوطی، سفیر دولت قطر در  کابل ، دیدار کرد.

در جریان این. . .

BACK TO NEWS