سومین جلسه کاری کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی در قصر مرمرین برگزار شد

dpmea_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۷ - ۱۵:۴۹
5U2A1466

جلسه کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی در قصر مرمرین برگزار شد و طبق اجندا در مورد طرح های پیشنهادی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این نشست علاوه بر سایر موضوعات،  طرح سرمایه گذاری برای ایجاد سیستم ویزه الکترونیکی برای وزارت امور خارجه از سوی سکتور خصوصی ارائه شد که پس از بحث و تبادل نظر همه جانبه، کمیته مشترکی متشکل از نماینده‌گان وزارت های امور خارجه و داخله وظیفه سپرد شد تا با در نظرداشت تحلیل حقوقی، تخنیکی و اقتصادی و پیشنهادات این نشست، جلسه دیگری با نماینده‌گان شرکت ارائه دهنده برگذار نماید و گزارش آنرا در ظرف دو هفته به جلسه پنجم کمیته بین الوزارتی ارایه دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۸:۲۰
Background image

کمیسیون تدارکات به ارزش حدود ۳.۵ میلیارد افغانی ۱۶ پروژه را منظور نمود

جلسه نوبتی کمیسیون تدارکات به ریاست محترم ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء، امروز (چهارشنبه) سوم سرطان سال ۱۴۰۵ خورشیدی در قصر مرمرین برگزار شد. در این جلسه، ۴۰. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۱:۲۷
Background image

در مورد صادرات هنگ به کشورهای خارجی و حل مشکلات مربوط آن بحث شد

جلسه نوبتی کمیته تخنیکی کمیسیون اقتصادی معاونیت اقتصادی ریاست‌الوزراء، به تاریخ اول جوزای ۱۴۰۵ خورشیدی در قصر مرمرین برگزار گردید.

در این جلسه، در مورد صادرات نبات طبی هنگ به کشورهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۲:۲۴
Background image

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند با سفیر دولت قطر در کابل دیدار نمود

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء، امروز (دوشنبه) اول  سرطان ۱۴۰۵ خورشیدی، در دفتر کار خود با مردف القاشوطی، سفیر دولت قطر در  کابل ، دیدار کرد.

در جریان این. . .

BACK TO NEWS