افزایش کمک های دراز مدت در عرصه های انکشافی و حل مشکلات مؤسسات داخلی مورد بحث قرار گرفت

masih_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۲:۱۱
98hhyd

در جلسه‌ای که به ریاست مفتی عبدالله عزام رئیس دفتر معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء برگزار ګردیده بود، در مورد افزایش کمک های دراز مدت در بخش های انکشافی و حل مشکلات موسسات میان ریاست ارتباط عامه معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء و نماینده‌ګان مؤسسات داخلی بحث و تبادل نظر صورت ګرفت.  

محترم مفتی عبدالله عزام در این نشست گفت، نهاد های داخلی کمک های بشر دوستانه را به شهروندان در شرایط سخت به ویژه در زمان حوادث طبیعی اخیر در کشور ارائه و با آن ها همکاری نموده که امارت اسلامی از آن قدردانی می کند.  محترم عزام افزود، پس از چند دهه جنگ، فرصتی برای توسعه و راه حل اساسی برای مشکلات مردم در افغانستان فراهم شده، بهتر خواهد بود که نهادهای داخلی با هماهنگی کامل با امارت اسلامی کمک های خود را تا حد امکان به سمت بخش های توسعه‌ای سوق دهند تا در دراز مدت مشکلات اقتصادی شهروندان مرفوع گردد.

پس از آن نمایندگان موسسات داخلی از مسئولین معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء جهت فرا خواندن جلسۀ هماهنگی به منظور حل مشکلات مؤسسات داخلی و جلب و تطبیق کمک های دراز مدت در عرصه های انکشافی سپاسگزاری نمودند.

آنان در بخش جلب و جذب کمک های دراز مدت مشکلات و پیشنهادات خود را با مسؤلین معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء شریک ساخت. در پایان این جلسه، هر دو طرف بر ایجاد هماهنگی میان امارت اسلامی و مؤسسات داخلی تاکید کردند و خاطر نشان ساخت که در این عرصه به کار مشترک ادامه خواهد داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۲:۱۱
Background image

افزایش کمک های دراز مدت در عرصه های انکشافی و حل مشکلات مؤسسات داخلی مورد بحث قرار گرفت

در جلسه‌ای که به ریاست مفتی عبدالله عزام رئیس دفتر معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء برگزار ګردیده بود، در مورد افزایش کمک های دراز مدت در بخش های انکشافی و حل مشکلات موسسات میان ریاست. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۲
Background image

۳۱ مین نمایشګاه خزانی محصولات زراعتی و مالداری افتتاح شد

در حضورداشت محترم ملا عبدالغنی برادر اخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء، سی و یکمین نمایشگاه خزانی محصولات زراعتی و مالداری امروز ۲۵ میزان سال جاری ۱۴۰۳خورشیدی در فارم تحقیقاتی و آموزشی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۱ - ۱۶:۴
Background image

شمارۀ یازده هم ماهنامۀ (ابادی) معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء به چاپ رسید

شمارۀ یازده هم ماهنامۀ (ابادی) معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء به چاپ رسید. در این شماره گزارش فعالیت های معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء در بخش های گوناگون به نشر رسیده است. ماهنامۀ ابادی. . .

BACK TO NEWS