محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء و ملا عبداللطیف منصور وزیر آب و انرژی امور اعمار تونل های بند بخش آباد را افتتاح نمودند

dpmea_admin
شنبه ۱۴۰۲/۲/۳۰ - ۱۴:۱۵
WhatsApp Image 2023-05-21 at 10.37.47

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء و ملا عبداللطیف منصور وزیر آب و انرژی امور اعمار تونل های بند بخش آباد را افتتاح نمودند. محترم ملا صاحب در مراسم افتتاحیۀ این بند گفت که بند بخش آباد برای ولایت فراه یک پروژه مهم و حیاتی است. ما با تمام توان پیرامون تکمیل کار این پروژه در کنار مردم فراه هستیم. این وعده تنها به الفاظ نه بلکه با خلوص نیت در عمل آن را تکمیل خواهیم کرد. محترم ملا صاحب افزود، امارت اسلامی حل مشکلات مردم ولایت فراه را مسئولیت خود میداند، ما باید سال پار سعی می نمودیم تا آب این بند را امسال ذخیره می کردیم و آب آن ضایع نمی شد، اما برای امارت اسلامی مشکلات فراوانی در کشور  به میراث مانده است، که حل همۀ آن در یک زمان ممکن نیست. بازسازی زیربنا های افغانستان به کاری بیشتر نیازمند است و به طور جدی سعی نموده ایم تا در میدان اقتصاد شاهد تحولات بهتر باشیم. محترم ملا صاحب حین سخنان خود گفت، که مردم فراه در مستقر شدن نظام اسلامی قربانی های زیادی داده اند، حال وظیفه ما است که به مشکلات آن ها رسیده گی نمائیم و آن پروژه های بزرگ را برای شان اکمال نماییم که مشکلات اقتصادی ایشان به آن حل شده می تواند. در حصۀ تکمیل کار باقیمانده بند بخش آباد از امکانات دست داشته استفاده خواهیم کرد و از شرکت قراردادی هم می خواهم که با ایمانداری و حسن نیت امور محوله خویش را در این راستا به سر برساند. در اخیر محترم ملا عبدالغنی برادر آخند به ملت اطمینان داد،که مسئولین امارت اسلامی جهت آبادی و پیشرفت کشور صادق و متعهد است، امید من از تمام ملت این است تا در راستای بازسازی کشور دوش به دوش حکومت خود بیستند. بند بخش آباد با داشتن ۵۰ کیلومتر طول از جناح راست و ۵۲ کیلو متر از سمت چپ ظرفیت آبیاری ۶۸ هزار و ۵۹۰ هکتار زمین را دارد، که کار آغاز شده آن در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.  

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۷:۱۹
Background image

فورم تجارتی افغان- قزاق افتتاح گردید

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادي ریاست الوزراء و محترم سیریک ژومانگارین معاون نخست وزیر قزاقستان فورم تجارتی افغان - قزاق بتاریخ ششم ثور ۱۴۰۳خورشیدی در کابل افتتاح نمود.. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۷:۱۵
Background image

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء با حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل دیدار نمود

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء با حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل دیدار نمود. در این دیدار ملا عبداللطیف. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۹:۹
Background image

افغانستان و قزاقستان در مورد احداث شبکه راه آهن گفتگو نمودند

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادي ریاست الوزراء در پنجم ماه ثور سال ۱۴۰۳خورشیدی در قصر چهارچنار ارگ با محترم سریک ژومانگارین معاون نخست وزیر قزاقستان دیدار کرد. در این دیدار. . .

BACK TO NEWS