پیام الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند به مناسبت روز فتح کابل

fdpm_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۲۵ - ۱۱:۲۰
۱۳

تاریخ: 15 اگست، 2022

درست یک سال پیش در همین روز (24 اسد) مجاهدین امارت اسلامی افغانستان کابل را فتح کردند. به نصرت الله متعال این پیروزی بزرگ در اثر قربانی‌ها، فداکاری‌ها و مشقت‌های بی‌شمار ملت مجاهد افغانستان به هدف حاکمیت نظام اسلامی در بدل خون این قهرمانان نصیب ما گردید.

به مناسبت این روز پر افتخار، به همه مردم مجاهد و متدین افغانستان این روز را تبریک می‌گویم. در این روز، حق بر باطل پیروز گردید. مجاهدین امارت اسلامی ابرقدرت جهان و متحدانش را به زانو درآوردند، و سرانجام افغان‌ها به استقلال دست یافتند.

ضمن تبریک این روز فرخنده، به همه مجاهدین و نیروهای امنیتی توصیه می‌کنم که برای تقویت امنیت هموطنان خود تلاش بیشتر نموده و هیچ‌گاه استقامت و حوصله‌مندی خود را از دست ندهند. همه مسولین امارت اسلامی باید متوجه مسوولیت‌های خود باشند، وظایف خود را به خوبی انجام داده و زمینه زندگی آرام و آسوده را برای مردم فراهم سازند.

خوشبختانه اکنون افغانستان از یک نظام کاملاً مستقل برخوردار است. ما با استفاده از این فرصت خواهان روابط سالم سیاسی و اقتصادی با همه کشورهای منطقه و جهان هستیم، و نیز خواهان تقویت این روابط می‌باشیم. افغانستان باثبات و خودکفا به نفع همه است. بیائید برای ادامه و تحکیم این ثبات با هم یکجا تلاش نمایم.