محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء در مراسمی که به هدف کمپاین ملی نهال شانی در بادام باغ برګزار شده بود، اشتراک و سخنرانی نمود

dpmea_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۴
5U2A2600

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء در مراسمی که به هدف کمپاین ملی نهال شانی در بادام باغ  برګزار شده بود، اشتراک و سخنرانی نمود. محترم ملا صاحب در این مراسم گفت که ما از راه اندازی این گونه برنامه ها، به هدف نهال شانی و سرسبزی کشور ستایش می کنیم و معتقدیم که با این کار، بسیاری از زمین های بایر سرسبز و طبیعت از آن بهره مند خواهد شد. محترم ملا عبدالغنی برادر آخند افزود که  افغانستان یک کشور زراعتی، دارای آب های فراوان، و دارنده ای یک محیط مناسب طبیعی است، باید هوای آن نسبت به سایر کشور ها پاک باشد، اما بدبختانه نبود انرژی پاک و استعمال بمب های خطرناک، سلاح‌های کیمیاوی در جریان چند دهه گذشته از طرف اشغالگران، بر هوا و طبیعت کشور ما تأثیر بدی گذاشته است. برای نجات از تأثیرات این محیط آلوده و مواد کشنده‌ای کیمیاوی یگانه راۀ آن غرس نهال‌ها و پرورش سالم و حفاظت آن می باشد. این کار تنها مسوولیت حکومت نیست، بلکه هر فردی کشور باید در این عرصه کار نماید تا کشور را سرسبز و محیط زیست خوبی داشته باشیم. در همایش کمپاین ملی نهال‌شانی محترم ملا عبدالغنی برادر آخند از همه شهروندان کشور به ویژه باشنده‌گان کابل خواست که در خانه های خود کم از کم یک نهال غرس کنند و در حصه‌ای پرورش و حفاظت آن توجه نمایند. محترم ملا صاحب گفت که باورمندم اگر این کار انجام شود، در سال های آینده تمامی تپه های کابل سرسبز خواهد شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۵:۵۲
Background image

از سوی معاون اقتصادی ریاست الوزراء فابریکه داروسازی لایف پرل افتتاح شد

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء چهارم اسد سال ۱۴۰۳ خورشیدی فابریکه دارو سازی لایف پرل را در ناحیه نهم شهر کابل افتتاح و شروع به فعالیت نمود. در این مراسم مولوی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۵:۳۹
Background image

از سوی معاون اقتصادی ریاست الوزراء سنگ تهداب انتظار خانه معیاری در میدان هوایی بین المللی کابل گذاشته شد

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء، چهارم اسد ۱۴۰۳ سنگ تهداب انتظار خانه معیاری را در میدان هوایی بین المللی کابل  گذاشت. در این مراسم ملا حمیدالله آخندزاده. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۵۱
Background image

معاون اقتصادی ریاست الوزراء کار اعمار سرک پروژه مس عینک را افتتاح نمود

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء  سوم اسد ۱۴۰۳ خورشیدی کار اعمار سرک پروژه مس عینک را افتتاح نمود. در این مراسم ملا هدایت الله بدری سرپرست وزارت معادن و پترولیم. . .

BACK TO NEWS