محافظان معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء پس از ماه‌ها آموزش نظامی فارغ گردیدند

fdpm_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۴/۵ - ۸:۴۱
۶۵

تاریخ: 23 جون، 2022

بر اساس تشکیل جدید ریاست عمومی حفاظت از رئیس‌الوزراء و ارگ ده‌ها محافظ ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء پس از چندین ماه آموزش نظامی در قول اردوی 313 مرکزی به تاریخ 23 ذوالقعده 1443 هجری قمری فارغ گردیدند.

در مراسم فراغت این نیروهای کوماندو، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء، شیرمحمد عباس ستانکزی معین سیاسی وزارت امور خارجه و سایر مقامات دولتی دیگر نیز حضور داشتند.

ملا عبدالغنی برادر آخند در سخنرانی به فارغین نظامی گفت: الحمدلله امروز اشغال به پایان رسیده و دشمن کاملاً شکست خورده است؛ اما در عرصه سیاسی و اقتصادی هنوز دسیسه‌های دشمن به پایان نرسیده و به هر نحوی ممکن می‌خواهند در برابر ما موانع ایجاد کنند. همان طوری که بر ضد اشغال مبارزه مقدس را انجام دادیم، برای حفاظت و رشد اقتصادی این کشور نیز شجاعانه مبارزه خواهیم کرد، و این کار با کمک شما امکان‌پذیر است.

در این مراسم آقای شیر محمد عباس ستانکزی گفت: هیچ ملتی تا به حال تمام جهان را شکست نداده است، اما مجاهدین امارت اسلامی این کار را کردند که با این امر نه تنها چشم امید افغان‌ها، بلکه چشم امید سایر مسلمانان ضعیف و ناتوانِ جهان اسلام نیز بسوی شما دوخته شده است. شما با نهایت اخلاص و صداقت از  این کشور، سر و مال مردم مظلوم محافظت خواهید کرد.

محافظین معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء در حین آموزش مسلکی نظامی، اصول معیاری نظام عسکری، حفاظت نظم عامه، هدایات جمنازیوم در بخش نظم و دسپلین، مهارت‌ها و مانورهای تطبیقات سلاح‌های سبک و سنگین، نشان زدن و همچنین تعرض و کمین و نیز بخش دیگر از تمرینات نظامی را آموزش دیدند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۰ - ۲۰:۴۳
Background image

کار اعمار لین دوم شاهراه کابل - غزنی آغاز گردید

از سوی محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء ۲۰ سنبله سال جاری کار فاز اول و دوم لین دوم سرک کابل الی منطقه دشت توپ ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ افتتاح شد.

در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۴ - ۱۶:۲۳
Background image

جلسۀ نوبتی کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی در قصر مرمرین برگزار شد

در جلسۀ نوبتی کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی که در ۱۳ سنبله ۱۴۰۳ خورشیدی در قصر مرمرین برگزار شده بود، طبق اجندا، روی شماری از طرح های سرمایه گذاری بحث شد. در این نشست طرح احداث فارم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۵۸
Background image

ازبکستان: آماده ایم سر از امروز زمینه را برای ترانزیت میوه های تازه افغانستان به کشورهای آسیای میانه فراهم کنیم

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء در سفر خویش به ازبکستان با عبدالله عارف اوف نخست وزیر ازبکستان در حاشیه مراسم افتتاحیه «مرکز تجارتی بین المللی ترمذ» دیدار و. . .

BACK TO NEWS