محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزرأ با مارتین گریفیتس معاون سرمنشی ملل متحد در ارگ ملاقات نمود

dpmea_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۵ - ۱۵:۹
5U2A1794

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزرأ با مارتین گریفیتس معاون سرمنشی ملل متحد در ارگ ملاقات نمود. در این ملاقات محترم ملا عبدالغنی برادر آخند گفت که با به اقتدار رسیدن امارت اسلامی افغانستان ضمن از میان برداشتن کشت مواد مخدر و فساد اداری در بسیاری از عرصه های انکشافی  پیشرفت های صورت گرفته است. محترم ملا صاحب افزود که برای پیشرفت و خود کفایی، امنیت یک عنصر بسیار مهم است که خوشبختانه اکنون امنیت سراسری در افغانستان تأمین گردیده است. معاون سرمنشی ملل متحد در صحبت های خود گفت که ما از کوشش های امارت اسلامی در زمینه های تأمین امنیت، عفوه عمومی، از بین بردن فساد اداری، معالجه معتادین و سایر عرصه ها حمایت می کنیم. موصوف علاوه نمود به مقایسه 40 سال گذشته حال وضعیت در افغانستان بهتر گردیده و امید افغان ها برای آینده بهتر، بیشتر شده است. به گفته مارتین گریفیتس جامعه جهانی خواهان تعامل با امارت اسلامی و حفظ روابط دوجانبه برای حل مشکلات افغانستان است. در حال حاضر بهترین فرصت برای این تعامل فراهم شده و مشکلات زیادی حل شده است. در اخیر محترم ملا عبدالغنی برادر آخند ضمن ابراز تشکر و امتنان از کمک های بشری ملل متحد گفت که امارت اسلامی به هدف بهبود بخشیدن امور کشور تمام آن مشکلات را از میان برداشته است که جامعه جهانی از ناحیه آن  تشویش داشت ولی اکنون وقتی آن است که  جامعه جهانی نقش خود را در مورد افغانستان آباد و خودکفا ایفا نماید.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۳:۲۴
Background image

معاون اقتصادی ریاست الوزراء از بند کجکی بازدید نمود

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء به تاریخ ۲۷ ماه حمل سال ۱۴۰۳ خورشیدی حین سفر به ولایت هلمند از بند کجکی بازدید نمود. معاون اقتصادی ریاست الوزراء از اقدامات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۱:۴۶
Background image

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء به ولایت ارزگان سفر نمود

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء به تاریخ ۲۷ ماه حمل سال ۱۴۰۳ خورشیدی جهت کمک به هموطنان آسیب دیده از اثر جاری شدن سیلاب های اخیر به ولایت ارزگان سفر نمود. محتر. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۵:۵۱
Background image

سنگ تهداب پروژه رهایشی نیله باغ گذاشته شد

سنگ تهداب پروژۀ رهایشی نیله باغ  به تاریخ نوزدهم ماه حمل سال ۱۴۰۳ از سوی محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء گذاشته شد. محترم ملا صاحب آغاز پروژۀ رهایشی نیله باغ. . .

BACK TO NEWS