کمیسیون اقتصادی؛ طرحی که از سوی «د افغانستان بانک» برای صرافان ترتیب گردیده قابل تطبیق است

fdpm_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۳/۹ - ۱۰:۵
Da Afghanistan

تاریخ: 21 اپریل، 2022

کمیسیون اقتصادی به ریاست ملا عبدالغنی برادر آخند معاون نخست رياست‌الوزراء طرحی را که «د افغانستان بانک» برای صرافان تهیه نموده است قابل تطبیق خواند. این طرح به منظور تنظیم کار صرافان، داشتن جواز کاری و جلوگیری از قاچاق پول به خارج از افغانستان ساخته شده است.

کمیسیون اقتصادی همچنان طرحی را که از سوی شرکت دولتی نفت و گاز جهت واردات مواد خام به طور انحصاری از کشورهای بیرونی به هدف جلوگیری از ورود مواد نفتی بی‌کیفیت و اضرار ناشی از آن به صحت انسان و متضرر شدن وسایط ترانسپورتی تهیه شده است قابل اجراء دانستکه شرکت دولتی نفت و گاز پس از وارد نمودن مواد خام آن را جهت تصفیه و پروسس به سکتور خصوصی می‌دهد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۰ - ۲۰:۴۳
Background image

کار اعمار لین دوم شاهراه کابل - غزنی آغاز گردید

از سوی محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء ۲۰ سنبله سال جاری کار فاز اول و دوم لین دوم سرک کابل الی منطقه دشت توپ ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ افتتاح شد.

در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۴ - ۱۶:۲۳
Background image

جلسۀ نوبتی کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی در قصر مرمرین برگزار شد

در جلسۀ نوبتی کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی که در ۱۳ سنبله ۱۴۰۳ خورشیدی در قصر مرمرین برگزار شده بود، طبق اجندا، روی شماری از طرح های سرمایه گذاری بحث شد. در این نشست طرح احداث فارم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۵۸
Background image

ازبکستان: آماده ایم سر از امروز زمینه را برای ترانزیت میوه های تازه افغانستان به کشورهای آسیای میانه فراهم کنیم

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء در سفر خویش به ازبکستان با عبدالله عارف اوف نخست وزیر ازبکستان در حاشیه مراسم افتتاحیه «مرکز تجارتی بین المللی ترمذ» دیدار و. . .

BACK TO NEWS