کمیته جمع‌آوری گداها تا تاریخ 26 سنبله 6900 تن گدا جمع‌آوری کرده است

fdpm_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۲۷ - ۱۶:۱۱
98

تاریخ: 18 سپتمبر، 2022

کمیته جمع‌آوری گداها به رهبری الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء تا تاریخ 26 سنبله سال جاری، به تعداد 6900 تن گدا را از مناطق مختلف شهر کابل جمع‌آوری کرده است. 

از میان این گداهای جمع‌آوری شده به تعداد 4617 تن زن می‌باشد که پس از ارزیابی تعداد 1231 تن آن‌ها مستحق و به تعداد 3386 تن دیگر شان گداهای حرفه‌ای شناسایی شده‌اند. همچنان از میان گداهای جمع‌آوری شده به تعداد 579 تن مرد بوده که پس از ارزیابی تعداد 164 تن آن‌ها مستحق و به تعداد 415 تن دیگر شان گداهای حرفه‌ای شناسایی شده‌اند.

در میان گداهای جمع‌آوری شده به تعداد 1704 کودک است که تعداد 911 تن آن‌ها مستحق و به تعداد 754 تن دیگر شان گداهای حرفه‌ای هستند. همچنین به تعداد 39 کودکان بی‌سرپرست می‌باشد. کودکان گدای بی‌سرپرست پس از بایومتریک به مراکز آموزشی وزارت کار و امور اجتماعی فرستاده شده‌اند. در این مراکز علاوه بر اعاشه به کودکان بی‌سرپرست زمینه‌ای آموزش نیز فراهم می‌شود.

جمعیت هلال احمر افغانی پروسه‌ای کمک‌های نقدی را به گداهای مستحق آغاز کرده است که تاکنون صدها تن از این کمک‌ها مستفید شده‌اند.

 

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۰ - ۲۰:۴۳
Background image

کار اعمار لین دوم شاهراه کابل - غزنی آغاز گردید

از سوی محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء ۲۰ سنبله سال جاری کار فاز اول و دوم لین دوم سرک کابل الی منطقه دشت توپ ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ افتتاح شد.

در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۴ - ۱۶:۲۳
Background image

جلسۀ نوبتی کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی در قصر مرمرین برگزار شد

در جلسۀ نوبتی کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی که در ۱۳ سنبله ۱۴۰۳ خورشیدی در قصر مرمرین برگزار شده بود، طبق اجندا، روی شماری از طرح های سرمایه گذاری بحث شد. در این نشست طرح احداث فارم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۵۸
Background image

ازبکستان: آماده ایم سر از امروز زمینه را برای ترانزیت میوه های تازه افغانستان به کشورهای آسیای میانه فراهم کنیم

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء در سفر خویش به ازبکستان با عبدالله عارف اوف نخست وزیر ازبکستان در حاشیه مراسم افتتاحیه «مرکز تجارتی بین المللی ترمذ» دیدار و. . .

BACK TO NEWS